Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Srbija odstupila od svih bitnih stavova

Komentari (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 08 septembar 2010 21:36
Troglavski
Tadic treba da da ostavku jer je narusio ustav.
Zasto je skupstina zasijedala?
Preporuke:
0
0
2 sreda, 08 septembar 2010 21:51
Troglavski
Ipak, dok cujem sta kazu ruski izvori nista ne mogu reci ...

Ubrzo ce da se zna
Preporuke:
0
0
3 sreda, 08 septembar 2010 22:08
stefan.borota@gmail.com
Takozvani kompromis povodom srpskog predloga rezolucije UN predstavlja vrhunac protivustavnih zloupotreba sadašnjeg predsednika i sadašnje srpske vlade.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 08 septembar 2010 22:18
Jasna
A da li je neko verovao u drugaciji ishod ove "avanture" srbijanske vlasti?
Ako jeste ispao je naivan.
Znalo se otpocetka da ce "popustiti pritiscima",pa je i ova sarada okoncana.
Lepo je to bivsi Kostunicin savetnik P.Simic,pre neki dan objasnio recima"ako cemo se konfrontirati EU,zasto je onda organizovan 5.oktobar".
I kome tu sad nesto nije jasno?
Preporuke:
0
0
5 sreda, 08 septembar 2010 22:20
saša r.
Evo sad ću Vam, g-dine Vukadinoviću, reći kako izgledaju te "kompenzacije".
Dođe izopačeno i bahato stvorenje, uzurpira Vam ogroman plac sa vinogradima, šljivicima i vikendicom, a onda s Vama pregovara oko špajza u kući. Vi mu kontrirate tako što tražite pola špajza, i kad pomislite da ste uspeli, on Vam kaže da tako ne može. Onda Vi njemu kažete:"U redu, napravićemo kompromis, uzeću ovu gornju policu sa teglama gde je pekmez". I taman pomislite da ste to dobili, a on kaže da ni to ne može, ali da eventualno možete dobiti slanik. Onda Vi skupite hrabrost, i kažete mu odlučno:"Uzimam ovaj slanik, ali i čačkalice!" I onda puni ponosa odete kod žene i dece, i kažete im kakvu ste pobedu izvojevali. Onda Vas žena i deca ispljuju, a Vi svom snagom udarite po njima, da se vidi ko je gazda.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 08 septembar 2010 22:35
Troglavski
MILAN NIKOLIĆ: VEĆE ŠANSE ZA USVAJANJE REZOLUCIJE

POLITIČKI analitičar Milan Nikolić izjavio je u sredu da dogovor Srbije i EU o tekstu rezolucije o Kosovu i Metohiji povećava šansu da ona bude usvojena na sednici Generalne skupštine UN.

"S druge strane, treba biti realan pa reći da ne treba previše očekivati i ako rezolucija prođe, jer mnoge rezolucije su prošle u UN pa se ništa posle toga nije desilo. U realnoj politici, Kosovo će i dalje biti van kontrole Srbije, ali Srbija ima legitimno pravo da i dalje pokušava da diplomatski i pravno štiti svoje interese na Kosovu", rekao je Nikolić Tanjugu.

Nikolić je napomenuo da je Srbija ostala da brani svoje nacionalne interese na Kosovu i ujedno postigla sporazum sa EU, "što povećava šansu da rezolucija prođe u UN".

"Veće su šanse i da se nešto uradi, pre svega na bezbednosti Srba koji ostaju da žive na Kosovu, zaštiti naših crkava, manastira i drugih kulturnih spomenika. I sve zajedno to je jedan stimulans da se uspostavi kontakt između srpskih vlasti i vlasti na Kosovu , pre svega u cilju resavanja prakticnih problema", rekao je Nikolić.


-----------------

"Potpuno podržavamo poziciju srpske strane, podržavamo nacrt rezolucije Srbije", rekao je Konuzin uoči sutrašnjeg zasedanja Generalne skupštine UN . "Smatramo da jednostranim proglašenjem nezavisnosti ne treba rešavati tako složena pitanja kao što je problem Kosova", istakao je ruski ambasador. Prema Konuzinovim rečima, "jednostrani potezi su nedopustivi" a "postizanje stabilnog rešenja kosovskog pitanja moguće je političkim putem, to jest putem pregovora strana u konfliktu". "Rusija će se i dalje pridržavati te pozicije i pružati Srbiji neophodnu podršku", istakao je šef ruske diplomatske misije u Srbiji.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 08 septembar 2010 22:49
Mario Kalik
Naravno da su popustili, šta se drugo očekivalo? Bolje rečeno, nikada nisu ozbiljno ni zatezali, pa se u pravom smislu onda ne može reći ni da su popustili. Bio je to zapravo samo mlak pokušaj da se učini nešto više na usko diplomatskom planu pa se i od njega odustalo na malo jači pritisak. Ova vlast nema kičmu nego puzi po zemlji (tako je od već deset godina), a kad slabašno i sporadično podigne glavu, dobije packe, i pokunjeno se povuče. Formirana je u zapadnim ambasadama, a ne voljom građana (ni DS-a ni SPS-a); toliko o onima koji govore o njenom demokratskom karakteru i neminovnosti da se poštuje "izborna volja građana". I toliko o tome ko njome, odnosno nama, upravlja. Učenik je pokušao da tek blago protivreči svom prekom, autoritarnom mentoru i bio je ućutkan. Odavno se odustalo od svakog drugog pokušaja otpora i vođenja samostalne politike, smišljeno se cela priča oko odbrane zemlje pretočila u diplomatske plićake gde se patriotizam mogao dokazivati pukim rezolucijama i deklaracijama, dakle, ponajviše praznim rečima, a ne ozbiljnim ekonomskim, političkim, pa i diplomatskim delima u krajnjem slučaju. Tako se čak i ovaj plićak pokazao kao odveć dubok za naše neplivače.

Zaista čovek više ne može da razazna da li je reč o unapred dogovorenoj ujdurmi ili je ova vlast, pored svega ostalog što ne zna ili, pre, ne želi da radi, jednostavno nesposobna da vodi iole inteligentniju spoljnu politiku. Čovek se ipak nekako pre odlučuje za ovo prvo jer ne može da poveruje da su toliko glupi. Ako im je uopšte bio cilj da (početna) rezolucija prođe, zar nije onda trebalo sve napore uložiti u pridobijanje zemalja članica UN za nju?! Umesto toga, izgubili su dragoceno vreme, ulazeći u unapred izgubljeno nadigravanje sa EU diplomatama (jer je veći deo "našeg" tima u startu spreman da daje autogolove) koji su se, kako je već lepo primetio Đorđe, uplašili mogućeg uspeha rezolucije, pa su zato i počeli sa pritiscima. Biće stoga da je pre reč o realnoj izdaji nego o gluposti...
Preporuke:
0
0
8 sreda, 08 septembar 2010 23:02
Nn
Ovo je i šamar Rusiji od strane Borisa Tadića.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 08 septembar 2010 23:11
Sanja BL
Kapitulacija. Ne slažem se samo sa poslednjim pasusom. Pritisci će da postanu još intenzivniji. Osjetili su da mogu da dobiju sve što traže. Sledeća tačka je Republika Srpska. Ovo je najveće poniženje u istoriji.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 08 septembar 2010 23:12
Milanko
Ako se ja secam dobro, cini mi se da ste vi rekli Djordej ...ili Vi ili Slobodan Antonic, da ako popusti Tadic sa rezolucijom da ce slediti javno priznanje sa Vase strane da je sve bila gluma i namestanje u vezi Kosova i da je samo pravljen sistem da se to izvede.... Pa hajde sada...Izvolite Vas dvojica... Dogovorite se ko ce prvi... A sve se videlo iz aviona sta ce biti...
Preporuke:
0
0
11 sreda, 08 septembar 2010 23:15
Davor (Osijek)
Izbacili ocjenu o "neprihvatljivosti jednostrane secesije" a ubacili ono o "uvažavanju mišljenja Međunarodnog suda pravde"? Srpska vlast zapravo ne predaje srpsku već prdaje albansku rezoluciju!

Ne radi se ovdje o nikakvim pritiscima! Po tko zna koji put ponavljam: srpka vlast od 2001, od kada su došli na vlast u tzv. "obojenoj revoluciji" koju su financirale zapadne države, radi za svoje zapadne sponzore te se trudi da Srbija (opet) izgubi te tako da poticaj neodlučnim članicama UN-a da priznaju "Kosova". B. Tadić zna da zbog naroda ne smije otvoreno priznati "Kosova" jer bi to bilo opasno po njega pa zato to radi prikriveno sa njegovim zapadnim sponzorima. I tek onda kad bi "Kosova" priznalo dovoljan broj članica UN-a onda bi ova "srpska" vlast rekla: "Pa probali smo sve. Pa vidite da su svi priznali Kosova. Pa ne možemo protiv celog sveta..."

Još prije predaje onog pitanja (!) MSP sam rekao da je sve to što radi "srpska" vlast samo gluma i dogovor "srpske" vlasti i zapadnih država kako da "srpska" vlast dobije opravdanje da se otarasi pitanja Kosova.

Ova vlast je došla na vlast 2000. u prvoj tzv. "obojenoj revoluciji" u Europi koju su organizirali zapadni imperijalisti! Od tada pa sve do danas SVE što rade je sustavno na štetu Srbije: razbijanje zajednice sa Crnom Gorom, uništavanje vojske, policije, domaćih banaka, rasprodaje obiteljskog srebra za bescjenje, ogromno zaduživanje Srbije, stavljanja medija i obavještajnih službi pod DOS-ovsku kontrolu...
Preporuke:
0
0
12 sreda, 08 septembar 2010 23:18
Mirko
Nazalost, potpuno ste u pravu.
Hvala na iskrenosti.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 08 septembar 2010 23:27
otvorimo usta
I, tako se Evropa opra od zločina na Balkanu, mogućeg plaćanja odštete i istorijske i moralne odgovornosti. Srbija je potpuno klekla u blato i pušta da je bičuju, pljuju, rugaju joj se i seire nad njom, zahvalna što je na taj način puštaju da je u njihovoj blizini.
Kako su nas preveslali. Ne treba da nas više bombarduju, nema potrebe.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 08 septembar 2010 23:35
Milodan
Evo nekoliko reakcija koje se razlikuju od stavova Vukadinovića:
Reagujući na vest o usaglašavanju teksta rezolucije Beograda i Brisela izvršni direktor Balkanskog fonda za demokratiju Ivan Vejvoda izjavio je da se usaglašavanjem rezolucije o Kosovu između Beograda i EU otvara mogućnost za ubrzaniji hod ka evropskim integracijama, uz istovremenu odbranu najvažnijih nacionalnih interesa Srbije.
"Otvara se mogućnost za staloženiji, ravnomerniji i nešto ubrzaniji hod ka evropskim integracijama. Istovremeno se brane interesi koji su najvažniji, pre svega zaštita prava srpske zajednice na Kosovu", rekao je Vejvoda za RTS.

Kosovski politički analitičar i univerzitetski profesor Behljulj Bećaj ocenio je danas da je saglasnost o predlogu nove rezolucije između Evropske unije i Srbije pomoć da se Srbija ne ponizi.
"Realno mislim da je rezolucija sa značajnim promenama dokaz da je postignuta izvesna saglasnost da se Srbija ne ponizi u potpunosti, uvažavajući delove njene rezolucije ali i promene koje su suštinski promenile sadržaj prvobitnog predloga", rekao je Bećaj za agenciju Beta.
On smatra da ovaj dogovor ne treba da se prihvati kao poraz Srbije već dokaz da je međunarodna zajednica usaglasila stavove da podrži Srbiju da u predstojećem dijalogu sa Kosovom postigne maksimum interesa Srbije kao države i Srba kao stanovnika Kosova.

Izjava Vuka Draškovića_
"Tadić je pokazao spremnost i sposobnost za stratešku politiku koja će Srbiju dovesti do EU i demokratskog sveta kojem težimo i za koji smo se borili uz tolika stradanja i žrtve",..
"pozdraviti svi građani Srbije koji se već 20 godina na razne načine bore da budu deo demokratskog sveta, a ne izolovana i prokažena nacija u Evropi"....
"Prekinut je kontinuitet pogrešne srpske politike sukoba i nesaradnje sa vodećim državama Evrope i sveta. Drugačija odluka odvela bi Srbiju tamo gde ju je vodio Slobodan Milošević, a taj put nije mogao izabrati demokratski pedsednik".
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 09 septembar 2010 00:06
Saša
Šta još Tadić treba da uradi da bi svima u Srbiji postalo jasno da je da je on trenutno najveće zlo u Srbiji i da ga treba pod hitno smenjivati?
Već godinama sve njegove poteze, koji su nas vodili iz jedne katastrofe u drugu, iz jednog poniženja u drugo, raznorazni pokušavaju da bar delimično opravdaju sa pričama o tome kako eto kod njega ipak postoji bar "elementarni patriotizam" (S.Antonić).
U odnosu na koga? Na Čedomira Jovanovića? Pa Čeda i postoji samo zato da bi pored njega Tadić mogao da ne ispadne kao stopostotni "kvisling", već kao devedesetpostotni (a to je valjda bolje?).
U uspešnim narodima, čak i kad neki političar postiže uspehe, narod mu lupi packu, čisto zato da se ne bi previše osilio (setimo se Kola i Tačerke). Kod nas, malim i bednim ljudima se dopušta da se igraju sa srpskim narodom kao dete sa zvečkom (dok je ne razbije). Do god bude tako, i mi ćemo biti mali i bedni.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 09 septembar 2010 01:24
Dimitrije Sine Mitre
Interesuje me da li ćemo čuti riječ IZDAJAili ne.Odavno pojedinci ukazuju na plan, zahtjev Jeremića da se to sve zamota u šećernu maramicu pa da to SRBI lakše svare. Sve je ostalo samo igra da bi se pokazalo da nismo mogli da se suprostavimo prijateljima naših neprijatelja (koje predsednik države naziva i našim prijateljima iako su uvijek podržavali ono što SRBIMA ,ne samo Srbije ne odgovara)koji su svaki dan sve slabiji iako naši prijatelji sve više jačaju.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 09 septembar 2010 01:48
Blagoje Jovović
Šta reći. Lakrdija. Zašto su uopšte kretali ako su znali da će saviti šiju i ispuniti sve što im se traži?

Ja stvarno nemam reči. Ovo je postalo groteskno.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 09 septembar 2010 01:53
Mili
Poštovani gospodine Vukadinoviću, manite se više ekvilibrističkih(zamagljenih) stavova, treba jasno reći da je ovo čin kolaboracije(kapitulacije) , u punom smislu te reči. Red je da se ekvilibistrički stavovi, zamene jasnim kritičkim konstatacijama . Nema više zamajavanja, ovo što radi današnja vlast već izvesno vreme je čista kolaboracija,destrukcija,manipulacija naroda,nečeinjenje,svesno širenje defetizma....Što se krivo rodi.....
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 09 septembar 2010 06:56
Patriota iz Toplice
Dakle, sve je jasno, nema dileme: potpuna kapitulacija, besramno odustajanje od Kosova, obmanjivanje sopstvenog naroda, najogoljenija izdaja!
Naravno, sve uz iritirajuće osmehe predsednika koji je ili kukavica ili bez trunke stida zaboravlja šta je obećao. Ako je zbog pritisaka, onda su naše vođe sramne kukavice jer su poklekli kada je najmanje razloga bilo za to, a ako je pozorište, a mnogo šta ukazuje na to, oni su beskrupolozni obmanjivači sopstvenog naroda! Kompenzacije, koje za tako što ne može ni biti, naravno nema ni u naznakama. Osim ako tu ne spada novo otimanje koje se priprema. Jer, cinično će reći: odustali ste od jedne borbe, evo vam prilike za novu.
Čovek ne može da se ne upita: koja je to posvećenost bilo kom evropskom putu, a već i vrapci znaju da nas guraju sa toga puta jer nas i ne vole, jer im ne trebamo i jer i ne mogu sve i da hoće, koja vredi toliko besramnih laži i tolikog poniženja srpskog naroda. U sinoćnjem TV dnevniku javnog servisa (DS), posle nemuštog obaveštenja o postignutom "kompromisu" čulo se naravno pozitivno mišljenje gospodina Vejvode (ko bi drugi) i par sekundi osude iz vrha DSS, valjda da bi se demonstrirala demokratska sloboda mišljenja...I to je sve, idemo dalje!
Ostaje još da se Tadić po nalogu Čede odrekne usluga "ofanzivnog" ministra Jeremića, i da požuri da stisne ruku prijateljstva Tačiju, dok Šutanovac priprema počasnu jedinicu za istorijsku posetu Beogradu...
Šta drugo reći osim: sram ih bilo! A mi koji "živimo u prošlosti" i volimo svoju Srbiju "mitomanski" umesto moderno, evropski, uz gej parade i ostale tekovine demokratije, molimo Boga pravde da nam da snage da opstanemo, molimo ga za vaskrs Srbije i sećamo se poziva velikog Kneza Lazara koji svetli iz tame vekova:

Ko je Srbin i srpskoga roda,
i od srpske krvi i kolena,
a ne došo u boj na Kosovo,
ne imao od srca poroda,
ni muškoga ni devojačkoga!
Od ruke mu ništa ne rodilo,
rujno vino ni pšenica bela!
Rđom kapo dok mu je kolena!
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 09 septembar 2010 07:57
novi
sta se ocekivalo od coveka koga je ta vlast koja mu je "pretila" dovela na vlast?
Lepo razradjen scenario, prica sa pucanjem i malo sexa, i onepismenjen srpski narod je to progutao bez vecih ljupanja u serpe, pistaljki, pozivanja da se bojkotuje placanje racuna "nenarodnom rezimu".
Hvala svima sto su u ovom slucaju konacno pokazali svoje pravo lice.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 09 septembar 2010 08:17
Putin
Dobro je rekao Vladimir Vladimirovic: "Ne mogu biti veci Srbin od Vas Srba".Veriovatno je sagledao na vreme da ne treba da gubi vreme.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 09 septembar 2010 09:18
goran
Nadam se da je i Jeremicu sada dosta Tadicevih "kompromisa" i "konsenzusa", da ce dati ostavku i povesti nacionalnu opoziciju jer drugi lideri za to nemaju energije.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 09 septembar 2010 09:26
Branko
Tadiću,Tadiću....nećemo zaboraviti da si sve radio sam.Ne razlikuješ se od Miloševića.I on je spoljnu politiku kreirao kao despot ne osvrćući se na druge,pametnije od sebe.I razultati su vam isti...Sramota.Ali jedno je sigurno,ti neđeš završiti u Hagu.Uzput,kada ćeš nam objasniti zašto si insistirao na prevremenim predsedničkim izborima ?
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 09 septembar 2010 10:03
simonida
Đorđe, političkim rečnikom to se zove:VELEIZDAJA!A za to se ide na sud!
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 09 septembar 2010 10:09
MP
Tačno.Kao i u životu, tako pogotovo u politici, važno je izdržati.Kad popuštaš u najbitnijim stavovima,onda nema kraja.A politika bez dugoročne strategije nije državotvorno odgovorna.Sada ,kada je izvesno kuda idu geoplitičke promene u svetu,trebalo je izdržati.
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 09 septembar 2010 10:47
Novosađanka
Šta sad reći o "Časti gubitnika"?
Šta reći o vašim političkim analizama?
Verujem da ste častan čovek, al' ste debelo omanuli i to u najvažnijem trenutku!
Kako ste samo mogli toliko da pogrešite?
Da ste pitali "običnu raju", saznali biste da je tu reč o najvećem beščašću, pogubnom za državu, narod i budućnost naše dece!
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 09 septembar 2010 11:01
aleksandar
Ovo jeste potpuna kapitulacija. Puzanje i potpuno skidanje gaća.
Nema reči koje ovo mogu da opravdaju.
Ova današnja Srbija je trula lešina od koje svaka hijena može da uzme šta joj se sviđa. A hijena makar ne nedostaje.
Bukvalno svaki zahtev protiv Srbije će biti usvojen, a trenutna uplašena srpska vlast nema snage da takav antisrpski zahtev odbije jer je proklamovala politiku "koja nema alternativu".
Sada treba očekivati istu ovakvu situaciju i kapitulaciju u narednim mesecima kada se bude raspravljalo o "ustavnim promenama u "BiH""", zapravo kada našim vlastima bude uspostavljen ultimatum u vezi sa gašenjem Republike Srpske, odnosno kada budu "lepo zamoljeni" da pomognu u toj raboti.
Da li iko misli da zvanična Srbija neće pustiti RS niz vodu, zarad pustih "obećanja" svojih "europartnera i prijatelja".
Ako već znaju da će na kraju sve da prihvate, čemu sve ovo. Čemu koprcanje i gicanje. Neka budu iskreni kao Čedin LDP. Neka kažu da će sve prihvatiti i da "nemamo alternativu". Neka otvoreno i javno kažu da su "eurointegracije" važnije od svega pa i od same Srbije.
Neka daju oglas u Ujedinjenim nacijama da se javi svako ko ima neka potraživanja prema Srbiji, pa neka ta potraživanja odmah prihvate.
Ako već hoće sve da prihvate, neka to učine odmah, a ne da se zamajavamo još godinama.
Ko ima imalo časti u ovoj otužnoj i tragikomičnoj Vladi bi trebalo momentalno da podnese ostavku.
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 09 septembar 2010 11:08
Mile Bre
Cenjeni gospodine Vukadinoviću,
iznenađen sam da ne komentarišete vođstvo srpske diplomatije, već inosite zaključke i stanje u kome se sada nalazi Srbija. I u tim zaključcima, ne napominjete da je promenom teksta rezolucije, dalja nadležnost za Kosmet, "oduzeta" Srbiji i predata je u ruke EU (odnosno SAD, koja kontroliše EU). Zatim, ovakvom rezolucijom se onemogućava Savetu Bezbednosti da reaguje (Rusija sa "veto") jer neće ni doći do SB.
No, mene iznenađuje Vaš stav kojim ne želite videti
"vođenje" politike "našeg" dirigenta. Njegova sposobnost (ili VELIKIH), kojom može da predvidi razvoj situacije, nebi se mogao evoluirati bez saradnje sa velikim zapadnim silama. Ta saradnja izvanredno dobro funkcioniše, a jedino to ne primećuju oni slabo informisani, što znači da se niukom slučaju nemože odnositi na Vas.
Možemo sada komentarisati, zašto je izmena teksta usledila baš u poslednjem trenutku? Zašto nije novi tekst verifikovan i vraćen u skupštinu (verovotno što za termin nedostaje vreme) pa je verifikovan od strane vlade (dirigentovog orkestra)? Takve činjenice su sada vidljive, ali interesantno da su bile vidljive i mnogim Vašim komentatorima. Zašto je Vama sve to izmaklo, pa niste mogli bar približno da predvidite?
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 09 septembar 2010 11:27
Miloš Glišić
Ko do danas nije shvatio da je Srbija okupirana zemlja nikad ništa shvatiti neće. Na vlasti su obični kvislinzi koji umesto narodu polažu računa gazdama u Vašingtonu,Londonu i Briselu.Srbijom vlada tanak sloj kompradorske kvazielite koji je dobar deo naših resursa dao budzašto strancima.Urušene su sve institucije države od vojske do SPC-a. Državu tek čekaju dalja rasparčavanja.Pogaažene su sve svetinje i moralne vrednosti. Nije vreme za politiku ali jeste za dugotrajni pokret otpora.Mi smo sebi dozvolili taj luksuz da sami sebe za tuće interese samookupiramo.Postoji farsa od institucija i političkog sistema koji činovima izdaje nacionalnih interesa daju legitimitet.Što pre obesmislimo ovaj privid državnosti i svedemo ga na golu okupaciju tim bolje.Nije ovo nama prvo robovanje.Opasnost je što Zapad uvek teži da pored tela zarobi i dušu i da nas preumi.Nekad su naša jednoverna braća Grci i Rusi to znali. Nisu džabe protivnici Fjorentinske unije govorili "bolje pod sultanov turban nego pod papsku tijaru".Nisu bili ludi ruski knezovi Aleksandar Nevski i Danilo Galiciski što su plaćali danak i bili vazali Zlatne Horde Batu kana a pružali oružani otpor Šveđanima, Tevtonskom redu i Mađarima.
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 09 septembar 2010 11:38
Angel
Srbija je još 5 oktobra otstupola od svih bitnih stavova. Samo što su mnogi učesnici tih zbivanja to kasno shvatili, pa sad ne vole da im se to spominje. :)
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 09 septembar 2010 13:36
Blagoje Jovović
1. Evo sad pročitah tekst ove sramote od rezolucije, koja izgleda tako kao da je sam Hašim Tači pravio. Dajte više da se ne okoliša, mislim da su sada sve karte otvorene i da konačno treba reći neke stvari. Mi smo se smejali Miloševiću kada je poraze predstavljao kao pobede, da li uopšte ima razlike u ponašanju Borisa Tadića?

2. Zašto se ne oglašava Vuk Jeremić?

3. Zašto apsolutno niko nije komentarisao najavu stvaranja Vojske Kosova za dve godine? Da li je i ovo posledica izdjaničke politike vlasti Srbije?
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 09 septembar 2010 14:33
Neverni Toma
Hm...e bre Davore iz Osijeka pa zar ne uviđas da čovek radi to što radi i besramno podleže pritiscima zato što je reakcija naroda ne mlaka već nepostojeća.
U suprotnom bi dobro porazmislio o politici koju vodi i o budućnosti DS-a ozbirom da mu je budućnost (pritom mislim na sve stranačke lidere i stranke) stranke važnija od budućnosti države koju vodi.Politika koju vodi jeste jedna tipična kapitulantska politika lišena svakog kako ličnog a pre svega nacionalnog digniteta.
Ponavljam baš Srbe (iz ostatka Srbije) briga i za KiM a još manje ih je briga za R.Srpsku.
Zar ne uviđate da živimo u zemlji anacionalno opredeljenih Srba koji su suštinski gledano veći mondijalisti i globalisti od građana Brisela.
Pa kada ameri i evropljani vide da su Šiptari spremni da ginu za svoju stvar naravno da će ih podržavati uprkos demografskoj disproporciji uzevši u obzir čitav balkanski prostor.
Dakle u tom kontekstu posmatrano više im se isplati da imaju na svojoj strani oko 8 miliona Srba koliko ih ima na Balkanu nego 5 miliona Šiptara.
Problem je u tome što su kao što rekoh Srbi lišeni nacionalne samosvesti, izgleda da su naime propuštene neke ključne istorijske prilike i da je usled toga razvoj takve samosvesti potpuno izostao.Jeste imali smo mi svetle trenutke tu i tamo u istoriji ali zato danas pucamo po svim šavovima.Gradili smo kuću na pesku na žalost.Srbi su verovatno jedini jugonostalgičari danas pazite samo kako fino i lepo (čemu se ne protivim) dočekujemo u prestonici i Hrvate i Slovence pa i Albance naše najveće dušmane...pa šta li će ti ljudi o nama da misle "Mi ih ubijamo,kidamo im delove teritorije a oni su i dalje tako fini prema nama".
Ja ne pozivam na fizički obračun ali jedna vrsta latentnog otpora i bojkota treba da postoji kako bi pomenuti shvatili da su itekako krivi za zlo koje su nam činili i još uvek čine...
Ovako će da nas tretirati kao neke tolerantne idiote kojima sve mogu da čine bez ikakvih posledica...
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 09 septembar 2010 14:35
Neverni Toma
...to isto važi i za odnos prema strancima osobito onima koji dolaze iz zemalja koje su nas bombardovale kako bi im dali do znanja da smo ogorčeni i povređeni nepravdom koju nam nanose države iz kojih dolaze u Srbiju.
Naravno ovo sve važi i stoji ukoliko uopšte želimo da imamo kakvu takvu budućnost i da nas velike i moćne države barem malo respektuju u suprotnom će nas pregaziti kao plitak potok.
Ja lično mislim da je budućnost Srba i Srbije vrlo mračna i da od ove države sa ovakvim odnosom prema ključnim nacionalnim pitanjima neće ostati ni kamen na kamenu...možda kamen pod jednom šljivom.
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 09 septembar 2010 16:16
Davor (Osijek) @ Neverni Toma
Velite vi da je "narod" kriv jer eto ne reagira!?! Hajde ne pravite se naivni, pa "narod" treba netko povesti, a evo što imate u Srbiji:

1) SVE su stranke u Srbiji potkupljene od zapadnih imperijalista

2) SVI (barem oni najutjecajniji) mediji su pod kontrolom zapadnih imperijalista i koriste se sustavno za zastrašivanje i ispiranje mozga narodu Srbije i to već više od 10 godina

3) a čak i kad se unatoč onome pod 1. i 2. "narod" iskaže pa npr. preko 50% glasa za one stranke koje su PRIJE izbora čvrsto branile teritorijalni integritet Srbije i koje možda (još) nisu pod direktnom kontrolom zapadnih imperijalista nakon izbora dobijete raskole u strankama i opet vam na kraju vlade sastave ambasadori zapadnih država

Prema tome ova vaša primjedba da je to što srpska vlast radi OK jer eto "narod" ne reagira je isto kao kad bi ja oborio protivnika na zemlju, svezao mu i ruke i noge, i stavio mu ljepljivu traku preko usta i onda rekao da on ništa niti govori niti pokazuje pa da se eto "ne buni"!?! Vi ili ste naivni ili namjerno širite defetizam i propagandu za račun srpskog režima implicitno kriveći tzv. "narod"!

Kad Narod bude progovorio, a ja to govorim još od ne 2000. već od 1995, crno će se pisati mnogima u Srbiji! Vjerovali vi meni ili ne meni nije treblao da čekam 2000. i srpsku tzv. "obojenu revoluciju" koju su financirali zapadni fašistički imperijalisti pa da vidim što čeka Srbiju, ja sam to znao još od 1995! A neki se 10 godina poslije izvezene "revolucije" još i danas (tobože?) pitaju jesu li oni "patrioti" ili "izdajnici"...
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 09 septembar 2010 17:04
RaisingCain
Treba neuvijeno reći da je ovo kapitulacija.
Ono što vređa inteligenciju mislećeg čoveka su mantre druga pre’cednika ovaploćene u frazama iz novoevropskih liberalnih priručnika - “zajednički rad, konsenzus, kompromis…”
Istina je ipak da ova vlast sa svom svojom blagoglagoljivošću i nemerljivim vremenom uloženim u peting sa “zapadnim prijateljima” u velikoj šemi stvari nije dobacila dalje od pokojnog Miloševića (koji je bar imao kičmu)...jedino se retorika “zapdanih prijatelja” promenila pa više nismo neprijatalji nego “partneri i prijatelji”. Naša vlast mnogo polaže na formu tako da - malo li je.
Da u malo izmenjenoj formi parafraziram Panteliju, – “ko je poznavao ovakve prijatelje...”
Ne slažem se sa g.Vukadinovićem da će “pritisak na Srbiju sada privremeno biti manji” jer dolazi vreme da EU-a, a verovatno zajedno sa US-om (tek da nešto po zlu ne krene) teatralno započne “razgovore” između - pogodili ste - Srbije i Kosova, dakle ne Beograda i Prištine.
‘Ajde da se odvažim pa dam prognozu da se o statusu razgovarati neće a ako to ova vlast bojažljivo i pomene biće izložena - pa pritiscima, a posle ove lakrdije sa rezolucijom rekao bih čak i - podsmehu.
Jedina nepoznata u ovoj jednačini je koliko od svega je od strane naše vlasti već bilo unapred dogovoreno sa našim “partnerima i prijateljima”.
Al režiraju - svaka im čast.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 09 septembar 2010 22:12
OKVIR
Ponovicu! Oni rade SVOJ POSAO!!!
Kome do sad nije bilo jasno, posle ovog se vidi - sad je CAR GO.
Imamo posla sa piscima OKUPATORSKIH PAMFLETA koji se pisu, ponekad kao jedna celina ili iz vise delova kao u ovom slucaju.
Ono sto me cudi je, cemu ovolika prica o necem sto je toliko ocigledno.
Treba vise pisati o ekonomskim problemima - ako se to uopste sme ( ne mislim da je tu prepreka od strane NSPM-a, vec na one koji drze poluge moci pod svojim sapama u ovoj nasoj nesrecnoj zemlji ).
Ovo je samo zamajavanje, ako se malo vise ne osvetli kako su razvalili i opljackali ekonomiju. Dakle politicke analize problema i povezati to sa njihovim potezima na ekonomskom planu.
Onda ce da bude jasnije sta bi bilo potrebno ciniti dalje - za one koji ce morati doci kad-tad.
Preporuke:
0
0
37 petak, 10 septembar 2010 02:13
Bezimeni iz naroda srpskog
Veceras idem na spavanje u suzama. I sve bi to bilo prolazno, a dan bi sutrasnji doneo neko novo sunce, da nisam tako slab i umoran. A nemam jos ni pedeset leta. Mozda je i moja Srbija takva.

Ne mogu a da se ne prisetim jednog sustinskog aforizma naseg Moma Kapora, a glasi ovako:

"Nekad smo lupali u serpe... sad se lupamo u glavu!"
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner